Garantie
Het heeft voor ons hoge prioriteit om jou een deugdelijk product te bezorgen dat helemaal voldoet aan jouw verwachtingen. Ondanks dat onze stalen producten erg duurzaam zijn, kan het voorkomen dat er wat gebeurt met de bestelling. Wij hanteren voor deze kwestie een garantiebeleid van 6 maanden. Dit wil zeggen dat je 6 maanden de tijd hebt om de constatering van een ondeugdelijk product bij ons te melden. De garantie vervalt wanneer wij constateren dat eventuele schade, mankementen of sporen van gebruik zijn aangericht door eigen toedoen van de klant.
Garantie op beschadiging van de poedercoating geldt alleen wanneer je het product beschadigd hebt ontvangen. Wij checken in ieder geval altijd jouw product extra, zodat het zonder beschadiging ons pand verlaat. Heeft jouw bestelling tijdens het transport toch schade opgelopen, dan zullen wij het product kosteloos opnieuw laten poedercoaten in dezelfde kleur als geleverd.
Om vervelende situaties te voorkomen, willen wij jou op een aantal dingen attenderen:
- Maak de bestelling voorzichtig open en volg te allen tijde de iconen op de doos.
- Zorg dat je bij het gebruik van bijvoorbeeld een scherp mes niet te diep in de doos snijdt. Wanneer hierdoor een kras op de coating komt vervalt jouw garantie.
- Lees na het openen van de doos de handleiding goed door. Deze bevat namelijk belangrijke informatie over het gebruik van jouw product. Deze informatie kun je ook terugvinden op de waarschuwingen & disclaimer pagina.
Product incompleet
We doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling compleet op te sturen. Het kan altijd een keer gebeuren dat er een onderdeel zoals bijvoorbeeld een bout of moer mist. Dit is heel vervelend maar gelukkig zo opgelost. Neem direct contact met ons op via telefoon of e-mail en wij zorgen ervoor dat het missende onderdeel z.s.m. jouw kant op komt.
Retourneren
Het kan altijd gebeuren dat jouw bestelling niet aan je verwachtingen voldoet. Dat is jammer om te horen, maar uiteraard geen probleem. Je hebt 14 dagen vanaf ontvangst de tijd om jouw pakket te retourneren. Om dit proces in gang te zetten moet je dit formulier invullen en opsturen naar: info@fabriq-s.nl met als onderwerp: retourneren + ordernummer.
Wanneer wij deze mail hebben ontvangen, krijg je van ons een factuur voor de kosten van het retourneren van de bestelling. Deze dienen namelijk door de klant betaald te worden. De hoogte van dit bedrag zal gelijk zijn aan wat je hebt betaald toen het pakket jouw kant op kwam. Zodra jij deze factuur betaald hebt gaan wij het retourproces in gang zetten en het pakket aanmelden bij onze transporteur. Er is dan geen mogelijkheid meer om het retourneerproces te annuleren.
LET OP! Houd rekening met het volgende:
- Het product is niet door jouw eigen toedoen beschadigd.
- Je krijgt alleen verzendkosten terug van de producten die jij terugstuurt. Heb je bijvoorbeeld twee producten besteld en wil je er één terug sturen, dan krijg je de verzendkosten van een product terug. Hoeveel dat precies is ligt aan de gewichtsklasse van het desbetreffende product.
- Het pakket moet bij retournering verpakt zijn zoals het ook verzonden is in de originele doos. De doos moet goed dicht zijn en het product moet vast in de doos liggen. Dit is belangrijk omdat er anders mogelijk tijdens het transport beschadiging aan het product kan ontstaan. De transporteur neemt het pakket niet mee, als dit niet goed is ingepakt.
Je kunt zelf geen moment van ophalen kiezen. Je ontvangt een mail van ACE Courier & Transport waarin duidelijk wordt wanneer zij bij jou langskomen. Als dit tijdstip echt niet uitkomt, kun je het nummer wat vermeld wordt in hun mail bellen om een ander tijdstip af te spreken.
Klachten
Er kan altijd een keer wat misgaan. Om het gemakkelijk te maken hebben we een simpel formulier opgesteld waarin je het probleem kenbaar kunt maken.