Webwinkel
Waar kan ik terecht met een klacht?
Het is vervelend om te horen dat er wat mis is gegaan. Op de garantie & retourneren pagina staat een formulier die je kunt invullen om een klacht in te dienen. Uiteraard mag je ook gewoon naar ons bellen.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Jazeker. Het bezorg- en factuur adres hoeven niet hetzelfde te zijn. Je kunt dit zelf aangeven tijdens het afrekenen.
Wat is het IBAN nummer van Fabriq-S?
Fabriq-S gebruikt hetzelfde IBAN nummer als Spaan Metaal BV.
IBAN: NL93 ABN 0587 3490 18
T.N.V: Spaan Metaal BV
Bank: ABN Amro
Kan ik een account aanmaken?
Welke betaalmogelijkheden biedt Fabriq-S?
Je kunt bij ons betalen via:
- iDeal
Producten
Wordt mijn product gemonteerd verzonden of moet ik dit zelf doen?
Dit verschilt per product. Je vindt hier een overzicht van alle producten met individuele informatie over het product.
Ik mis een onderdeel, wat nu?
Dit is vervelend om te horen maar uiteraard geen probleem. Neem contact met ons op en dan zorgen wij ervoor dat het onderdeel z.s.m. kosteloos jouw kant op komt.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Wij doen er alles aan om dit niet te laten gebeuren. Er bestaat toch altijd een kans dat wij een beschadiging over het hoofd zien of dat er tijdens het transport wat gebeurd is. Wettelijk bepaald heb je 6 maanden de tijd om een geconstateerde beschadiging bij ontvangst aan te geven. Je hebt dan recht op garantie. We zullen het product geheel kosteloos repareren of vervangen.
Als de schade door eigen toedoen is aangericht, vervalt deze garantie. Kijk voor meer informatie hierover op de garantie & retourneren pagina.
Waarom betaal je meer voor een afwijkende RAL kleur?
In het geval van de standaard RAL 9005 kleur die wij aanbieden, zorgen wij ervoor dat we meerdere bestellingen tegelijk laten poedercoaten. Hierdoor kunnen we de kosten lager houden. Wanneer je een andere kleur wil, moet het product afzonderlijk naar de poedercoater. Je betaalt hier opstart- en materiaalkosten voor. Deze zijn standaard honderd euro.
Ik wil meerdere producten in een andere kleur, kan dat?
Als je meerdere producten wilt bestellen in een andere kleur dan RAL 9005, adviseren we je om contact met ons op te nemen. Wij kunnen dan namelijk een factuur op maat maken, aangezien de kosten voor het poedercoaten dan lager worden.
Garantie & Retourneren
Wat is jullie garantiebeleid?
Onze producten zijn van staal en daardoor erg duurzaam. Echter kan er altijd wat misgaan doordat wij iets over het hoofd zien of dat er tijdens het transport wat gebeurt. Krijg je hierdoor een beschadigd of niet deugdelijk product thuis gestuurd dan heb je hier uiteraard garantie op. De tijd waarin je aanspraak kunt maken op deze garantie is wettelijk bepaald en bedraagt 6 maanden.
Bij ondeugdelijkheid door een productiefout zullen we het gehele product vergoeden. Het ondeugdelijke product wordt kosteloos bij jou opgehaald en je krijgt kosteloos een nieuwe toegestuurd.
Bij schade aan de poedercoating zullen wij het product kosteloos laten ophalen, opnieuw laten poedercoaten en weer naar jou opsturen.
Klik hier om te lezen wanneer de garantie vervalt.
Hoe kan ik een product retourneren?
Het kan altijd gebeuren dat jouw bestelling niet aan je verwachtingen voldoet. Dat is jammer om te horen, maar uiteraard geen probleem. Je hebt 14 dagen vanaf ontvangst de tijd om jou pakket te retourneren. Om dit proces in gang te zetten moet je dit formulier invullen en opsturen naar: info@fabriq-s.nl met als onderwerp: retourneren + ordernummer.
Wanneer wij deze mail hebben ontvangen, krijg je van ons een factuur voor de kosten van het retourneren van de bestelling. Deze dienen namelijk door de klant betaald te worden. De hoogte van dit bedrag zal gelijk zijn aan wat je hebt betaald toen het pakket jouw kant op kwam. Zodra deze factuur betaald is gaan wij het retourproces in gang zetten en het pakket aanmelden bij onze transporteur. Er is dan geen mogelijkheid meer om het retourneerproces te annuleren.
LET OP! Houd rekening met het volgende:
- Het product is niet door jouw eigen toedoen beschadigd.
- Je krijgt alleen verzendkosten terug van de producten die jij terugstuurt. Heb je bijvoorbeeld twee producten besteld en wil je er één terugsturen, dan krijg je de verzendkosten van één product terug. Hoeveel dat precies is ligt aan de gewichtsklasse van het desbetreffende product.
- Het pakket moet bij retournering verpakt zijn zoals het ook verzonden is in de originele doos. De doos moet goed dicht zijn en het product moet vast in de doos liggen. Dit is belangrijk omdat er anders mogelijk tijdens de transport beschadiging aan het product ontstaat. De transporteur neemt het pakket niet mee, als deze niet goed is ingepakt.
Je kunt zelf geen moment van ophalen kiezen. Je ontvangt een mail van ACE Koeriers waarin duidelijk wordt wanneer zij bij jou langskomen. Als dit tijdstip echt niet uitkomt, kun je het nummer wat vermeldt wordt in hun mail bellen om een ander tijdstip af te spreken.
Wanneer vervalt mijn garantie?
Wij hanteren een garantiebeleid van 6 maanden. Echter vervalt de garantie wanneer wij constateren dat eventuele schade, mankementen of sporen van gebruik zijn aangericht door eigen toedoen van de klant.
Garantie op beschadiging van de poedercoating geldt alleen wanneer je het product beschadigd hebt ontvangen. Wij voeren een kwaliteitscontrole uit voor ieder product dat ons pand verlaat, zodat we zeker zijn dat er geen beschadigingen of mankementen aanwezig zijn. Heeft jouw bestelling tijdens bijvoorbeeld het transport toch schade opgelopen, dan zullen wij het product kosteloos opnieuw laten poedercoaten, in dezelfde kleur als het product mee retour gekomen is.
Om vervelende situaties te voorkomen, willen wij jou op een aantal dingen attenderen:
- Maak de doos voorzichtig open en volg te allen tijde de iconen op de doos.
- Zorg dat je bij het gebruik van bijvoorbeeld een scherp mes niet te diep in de doos snijdt. Wanneer hierdoor een kras op de coating komt vervalt jouw garantie.
- Lees na het openen van de doos de handleiding goed door. Deze bevat namelijk belangrijke informatie over het gebruik van jouw product. Deze informatie kun je ook terugvinden op de pagina: waarschuwingen & disclaimer .
Maatwerk
Wie komt het maatwerk monteren?
FABRIQ-S en Spaan Metaal BV werken samen onder een dak aan de maatwerk projecten. Het monteren van bijvoorbeeld taatsdeuren wordt door Spaan Metaal BV uitgevoerd. Wij zullen jou van tevoren altijd informeren over wie er komt en met hoeveel personen.